4/18/24

I think it’s funny 我覺得是好笑

The guys think their movie is funny

The girls only watch the romance or the chip flicks movies.


You find the guys, re-write all that.

I am the commander (in chef) but I am a women, I cover my mouth not to laugh. No, it’s not funny if it’s real outside. Second, they know it’s real, but the commander got throw in the hospital to say mental. They know they are the mental ones. 

No, it’s not at us Earth. Its targeting might be at the Mars. They. The universal police. Try the Bible. Normally no one will rise up with the movie material,  never the commander (in chef) position. 


男孩子覺得他們電郵好笑

女孩子通常看浪漫或是那種 chip flick 女孩子的電影


你們找男孩子,重寫所有那些

我是司令(總司令)但是我是女的,我遮我的嘴巴不笑,那其實不應該笑如果外面是真的,第二,他們知道是真的但是司令長官被丟掉醫院所心智有問題,他們知道他們自己有心智問題。

不是,不是在針對我們地球,他們在針對應該是火星,他們,宇宙警察。試試看聖經。正常來說沒有人會用電影材料起來,從來不是司令(總司令)的位置。






No comments:

Post a Comment