5/23/24

台灣新聞

我講 ...我看到什麼前面一篇,這電視,跟我又看到什麼,但是其實不是在講其中一隻船烙跑回到英國從台灣,是這個 Middleton....


我想了一下,我看了這些東西,這好像應該是,因為這台灣我們成長的時候或是美國,我長大跟我去美國,我從來沒有聽說這是什麼皇家位置,好像是這些王子發現時間應該所有人要死光了,好像是這樣...不是澎湖,是英國本島 ! 這船上擺了什麼叫做領導的位置,但是這癌症不是兩個皇家的人? 

1 ) 時間沒了,因為人要死了

2) 但是這些軍事真正的位置...是要他們去變成,他們王子只會吼人,有一個是用藥 !


我猜 ...正確的所謂流程,是軍事 project ,你們知道什麼是軍事每一個每一個 project? 有一個領導位置,然後說我尊上的年紀是十年前開始,沒有人死掉,我家人都在 Line App 上,現在也還沒有死,但是這如果我是要真正想像軍事的那種機密檔案,任何訓練者,是講說老個帶小的,這些現在可能....

真正正確的流程是說,你有一個計畫,你知道領到的軍事位置是你帶人,所以你做好 PDF 在講台前面說,我們現在有一個計畫,你們懂?

他們現在是說假裝所有人都在傷害他們,但是他們可能不敢跟誰說,你們需要再船上,彼此尖叫那種,有結婚的,有癌症的,我說年輕我的年紀,但是我尊上是帶你們這些東西叫做十年前,我也沒有死掉,我在講一次...

這些計畫,軍事帶領計畫現在是非常非常多年自從大學之後,王子他們受訓軍事訓練,都是別人帶他們,所以他們在軍隊是一個模樣,在家裡結婚是另外一個模樣,吼人那種,不是求人的那種,所以吵到夠,所有人都死光了,準備死掉...但是他們可能沒有講重點,因為那是他們在皇宮外面的職業裡面,真正面對的,年輕的現在是帶他們繼續,王子跟夫人的那跟我同年紀的,他們做了一些很誇張的事情,不只,但是他們真正需要的是說,如果他們生病好了...

你們可不可以去帶軍事的船上位置,像說任何計畫你自己被人帶,或是吼人帶,你們猜這是這樣子?


I say what I see, and the news, and the last post. Something about a ship run away from Taiwan back to England Mainland, Middleton.....

I think a little bit,....I seeing all these things, it looks like....because Taiwan we don't have this idea, or going to America, none of this world have this Royal idea. I think...it might be these prince find out everyone is dying out, or exit life. Everyone is gone, but they have a ship not 澎湖,its going back to England with the leadership position. But isn't that two Royal are in the cancer?

1) The time is running out, people are dying....out.

2) But these real military position is for people.... is really becoming. They only know how to yell at people. Or using the drugs.


I am guessing, the correct procedure, in the military project. you know what is the military project per project per case those? Like there is a leadership position. I was a Honorable Superior 10 years ago, no one is dying yet, they are on my Line app. Right now its not dead, but the real military projects is the older people taken the younger ones to....this might be that...

The real correct procedure of a project, for example, if you have a project, you know you are the leader so you train people, you create a PDF in front of the stage to talk to lead. Like right now, we have some projects, you understand?

They are saying or pretending, everyone is harming them. But they don't dare to tell them, they need them to be on the ship to lead people and everyone is yelling at each other, fighting, some married, some cancer. I am talking about the younger ones, my age. But I am the honorable superior for 10 years, I train you all, and I didn't die.....

At these projects, since this prince after their college, they gone to the military training...its always how other people training them. At home, they are one scene, after getting married, screaming, and not begging people those kind. Once those fight is long enough, everyone die out. ...but they may not be telling the real point because their career outside the palace, they have to confront. Right now its the youth training them to lead. Like the Prince and Dutchess, my age those.....some very exaggerating things, not only that, they really need to say, and they got sick....

Its can you go on the ship to be a real leadership to carry a project through. You yelling at the people through, or you being trained to be yelled at....you guess, its something like that?



No comments:

Post a Comment